Thursday, May 19, 2005
smlm aku ikut kereta mei fah turun kerja saja jer nak gi pasar hari rabu.. sesekali naik kereta besar ni best gak ari2 naik atos mmg memboringkan ditambah pula ngan orgnya yg hipokrit dan tak tau menghargai hati dan perasaan org lain. naik kereta kuda lagi bahgia.

aku dah packing brg2 yg aku nak bawa blk ranau 23 mei ini, berat juga brg2 tu mana tak nya aku sumbat ikan bilis,ikan masin,belacan selain dari pakaian aku. adessss larat ker aku angkat brg2 tu nanti? dah lah nak turun kk dulu baru p ranau, sampai ranau plak kena naik bas lagi p umah.. huhuhuhu patah lah tulang belulang aku nanti. sekali sekala tak per lagipun kat ranau susah nak dpt brg2 tu ada pun yg dah lama punya mahal lak tu.. kalau kat kb ni senang nak dpt makanan laut yg segar2 harganya pun murah berbanding kat ranau.

aiyarkk.. ini yg aku tambah hilang mood nak kerja ngan dorang ni.. ada sikit2 kes terus nak menunding jari kat muka org. ada kes terbaru smlm dan aku sempat meluahkannya kat mei fah,saja nak lepaskan tekanan.. betul gak kata mei fah tu.. kalau kita layan dan ikutkan tabiat mereka tu lama2 kita akan jadi gila.. so kena diam saja dan jangan pikir2 anggap jer patung yg ada depan mata. buat kerja sendiri.. asal jangan lupa tanggungjawab sebagai pekerja.. huhuuhu tq mei fah!!!
posted by zUrAedAh w.emlin @ 10:15:00 AM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
 
About Me


Name: zUrAedAh w.emlin